حوزه علمیه جاجرم

«امروز تأثیر رسانه‌ها و تلویزیون‌ها و هنرها و این شبکه‌های عظیم اطلاع‌رسانىِ اینترنتی و... از سلاح و از موشک و از بمب اتم بیشتر است. امروز دنیا، یک چنین دنیایی است. روزبه‌روز هم دارند این میدان را گسترش میدهند.» بیانات مقام معظم رهبری  1383/02/28

با توجه به گسترش روزافزون رسانه‌های نوین و فراهم شدن ابزار جدید اطلاع‌رسانی و برقراری ارتباط در عصر جدید و لزوم آشنایی طلاب با این رسانه‌های نوین، کارگاه آموزشی سواد رسانه‌ای و فضای مجازی، به همّت اداره تبلیغ حوزه‌های علمیه خراسان شمالی و  با حضور استاد مهندس شاهی و عبداللهی  از اساتید سازمان فضای مجازی سراج (دفتر خراسان شمالی) در محل حوزه علمیه امام موسی کاظم (ع) شهرستان جاجرم برگزار گردید.

در این کارگاه یک روزه که در تاریخ جمعه 22 آذرماه 1398 برگزار گردید طلاب خواهر از حوزه علمیه الزهراء (س) شهرستان گرمه و طلاب برادر از حوزه علمیه امام موسی کاظم (ع) شهرستان جاجرم شرکت داشتند.

مهندس شاهی در این کارگاه، دو بحث مهم «امنیت در فضای مجازی» و «تکنیک‌های اقناع مخاطب» را مطرح نمودند و استاد عبداللهی بر لزوم فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و آشنایی با شبکة نخبگانیِ توییتر اشاره نمودند و به برخی شبهات مبنی بر ورود طلاب در شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان پاسخ دادند.

گزراش تصویری این کارگاه را در ادامه می‌توانید مشاهده فرمایید.

نظرات (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">